Türkiye akaryakit sektöründe bir ilk

Türkiye akaryakit sektöründe bir ilk

Ana sponsorlugunu Shell’in üstlendigi Istanbul Autoshow 2017, 20 Nisan’da düzenlenen basin ve VIP günüyle otomobil tutkunlarina kapilarini açti. Bu yil “Gelecege Yakindan Bakin” sloganiyla misafirlerine çagrida bulunan fuarda Shell, ziyaretçilerine dijital inovasyonlarindan biri olan Shell Mobil Uygulamasi’ni da deneyimletti. 

 

Türkiye’deki 1000’i askin istasyonunda, günde yaklasik 1 milyondan fazla kisiye, yenilikçi ürün ve hizmetler sunan Shell, Istanbul Autoshow 2017’de ana sponsor olarak yerini aldi. Fuarda Shell standini ziyaret eden otomobil tutkunlari, Shell’in yüksek kalitede yakitlari ve madeni yaglari hakkinda bilgi alirken, Shell’in dijitallesen dünyada tüketicilerin hayatini kolaylastirmak için hizmete sundugu Shell Mobil Uygulama’sini da deneyimleme imkani buldular. 

 

Shell’in ürün ve hizmetleri hakkinda müsterilerini bilgilendiren ve güncel kampanyalardan faydalanmalarini kolaylastiran Shell Mobil Uygulamasi’nin 500.000 kullanicisi bulunuyor. Shell’in müsterilerine özel hizmetler sunmak için markalarla kurdugu isbirlikleriyle baslattigi kampanyalar da Shell Mobil Uygulamasi üzerinden takip edilebiliyor. Ayrica uygulamadaki “istasyon bulucu” ile en yakin Shell & Turcas istasyonunu ögrenmek, yol tarifi almak ve o istasyonda sunulan hizmetler hakkinda bilgi edinmek de mümkün. Shell Mobil uygulamasindaki bir diger özellik olan Shell Drive sayesinde ise sürücüler, yolculuklarini analiz ederek daha güvenli ve ekonomik sürüs konusunda birbirleriyle yarisabiliyor.

 

Türkiye akaryakit sektöründe bir ilke imza atarak istasyonda market alisverisini araçtan inmeden gerçeklestirmeye imkan saglayan Shell Mobil Uygulamasi’na eklenen “Araciniza Siparis Verin” özelligi ise, kullanicilara hayati kolaylastiran bir deneyimi yasatiyor. Seçili Shell Select market olan istasyonlarda, Shell Mobil Uygulamasi’ndan “Araciniza Siparis Verin” özelligini seçen kullanicilar, akilli telefonlarindan sandviçten tatli ve tuzlu atistirmaliklara, sicak ve soguk içeceklere kadar 4 kategoride 20’den fazla ürün çesidini siparis verebiliyor. Saniyeler içinde verilen siparis, en fazla dört dakika içinde hazirlaniyor ve market çalisanlari tarafindan araca teslim ediliyor. Siparisin ödemesi ise siparis esnasinda belirtilen sekliyle nakit ya da kredi karti ile yapilabiliyor. 

 

Istanbul Autoshow 2017’de Shell standina gelen ziyaretçiler, fuarin bu yilki “Gelecege yakindan bakin” temasina uygun olarak daha az enerji ile daha çok yol gitmek için ögrenciler tarafindan tasarlanan gelecegin otomobillerinin yaristigi Shell Eco-marathon’da yer almis araçlardan birini de yakindan görme imkani bulduar. Shell Türkiye 10 yildan fazla bir süredir Shell Eco-marathon’a Türkiye’den ögrencilerin katilimini saglayarak, gelecegin mühendisleri ve bilim adamlarina destek oluyor.

 

Istanbul Autoshow 2017’nin ana sponsoru olmaktan dolayi mutluluk duyduklarini ifade eden Shell & Turcas CEO'su Felix Faber “Shell & Turcas olarak “Gelecege Yakindan Bakin” temali Autoshow’un bu yil da ana sponsoruyuz. Otomotiv sektörünü tüketiciler ile bulusturan bu önemli etkinligin gerçeklestirilmesine katkida bulunarak bu heyecanli bulusmanin bir parçasi olduk. Ayrica etkinlik süresince gelen ziyaretçilerin standimizda; onlarin yolculuklarini keyifli kilmak için otomotiv üreticileri ile ortaklasa yaptigimiz arastirmalarla gelistirdigimiz yüksek kalitedeki Shell yakitlarimiz ve madeni yaglarimizi, araba ile yolculuk eden herkesin hayatini kolaylastirarak keyifli kilacak Shell Mobil Uygulamasi’ni ve Shell Select Marketlerde sundugumuz Deli2Go ürünlerimizi deneyimlemelerini istiyoruz. Onlarla gelecegin ve bügünün ihtiyaçlarina odaklanan vizyonumuzu paylasmaktan çok mutluyuz. Ayrica birden çok araca sahip ziyaretçilerimize sektördeki lider Shell Tasit Tanima Sistemi ve yepyeni Filo Platform hizmetimizin avantajlarini da anlatiyoruz. Sundugumuz yenilikçi ürün ve hizmetlerle 2017’ye iddiali basladik. 2017 yilinda da bir çok yeniligi hayata geçirmeyi planliyoruz” diye konustu.

690 x 90

ENERJİ