Türkiyenin Tarım Hayvancılık Gıda Dergisi

Türk tüketicilerinin seçtigi yilin ürünleri açiklandi

Türk tüketicilerinin seçtigi yilin ürünleri açiklandi

1987’den günümüze kadar 37 ülkede 3.5 milyar tüketiciye ulasan ve Türkiye’de 2. kez gerçeklestirilen “Yilin Seçilmis Ürünü” programi kapsaminda kazanan ürünler, Istanbul’da düzenlenen ödül töreniyle sahiplerini buldu. 

 

Kazanan ürünlerin tüketicilerin oylariyla belirlendigi ve Türkiye’de 2. kez gerçeklestirilen “Yilin Seçilmis Ürünü” programi kapsamindaki Tüketici Inovasyon Ödülü 2017’nin kazananlari Istanbul’da düzenlenen ödül töreniyle açiklandi. Arastirma sirketi Nielsen’in 4.109 tüketiciyle yüz yüze görüserek yaptigi anketler sonucunda kazanan ürünlerin belirlendigi program kapsaminda, Nobel Ilaç 2 ürünü, Barilla Gida, Golf Dondurma, FHP Eviçi Kullanim Araçlari ve Procter&Gamble ise birer ürünüyle ödüle layik görüldü. Son 24 ayda pazara çikan ürünlerin katildigi ve tüketicilerin ürünleri “albenisi”, “inovatif özelligi” ve “performansina” göre degerlendirdigi yarismada ödül alan ürünler, Türk tüketicilerinin referansi olan “Yilin Seçilmis Ürünü (YSÜ)” logosunu 1 yil boyunca tüm iletisimlerinde tasimaya hak kazandi. Türk tüketicileri 1 yillik süre boyunca alisveris yaparken ödüle layik görülen ürünlerin üzerinde “Yilin Seçilmis Ürünü” logosunu görecek.

 

“Yilin Seçilmis Ürünü” ödülünü alan markalar

Makarna kategorisinde Barilla Integrale, dondurma kategorisinde Golf Yogo Yogurtlu Dondurma, kimyasal olmayan ev temizleyicileri kategorisinde Vileda Turbo, gida takviyeleri kategorisinde NBL Algae Oil, probiyotik kategorisinde NBL Probiotic Travel, bebek bezi kategorisinde ise Prima Aktif Bebek, Türk tüketicileri tarafindan verilen inovasyon ödüllerini alan ürünler oldu. 

690 x 90